24 Temmuz 2012 Salı

Melo Konusunda Söz Yönetimin Olmalı


Melo konusu günlerdir hatta haftalardır gündemin zirvesinde ve artık bu olay çok uzadı.Yönetim indirim istiyor,Melo bazı konularda indirim yaptı ancak taviz vermek istemiyor.İki tarafı da haklı buluyorum.Ancak yönetimin şu anki tavrı bence tam yerinde.Peki niye?

Melo geçtiğimiz sezon çok başarılı bir sezon geçirdi.Hatta şampiyonluğun baş mimarıydı desem yanlış olmaz sanırım.Takımı bir çok yerde sırtladı,attığı goller ile çok katkı yaptı.Kısa sürede o tribünleri,tribünler onu sevdi.Yaptığı özel hareketlerle "pitbull" lakabını da almayı başardı taraftarlarımızdan.


Ancak olayın maddi anlamda perde arkası da var.Sonuçta kulübümüz bir şirket ve harcadığı paralardan sorumlu.Peki nedir bu maddi olay?

Melo geçen sezon ekstralar,şampiyonluk primi derken 4,5 milyon € gibi bir para almış kulübümüzden.1 yıllık bu para sadece.Çok yüksek bir rakam ancak sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum.Gelmek istediğim konu ise,Melo ile yönetim 3+2 yıllık bir sözleşme yapmak istiyor.Yani 3 yıl boyunca Galatasaray'ın oyuncusu olacak ve parasını tıkır tıkır alacak.Yıllık yaklaşık 2,5-3 milyon € alır bence.

Şimdi gelelim asıl konuya.Peki Melo bu 3 sezonda başarılı olabilecek mi ? Oyuncu 29 yaşında.Yani diyelim ki önümüzdeki sezon da çok iyi oynadı.Ancak bir sonraki sezon isteneni veremedi,yetersiz kaldı.O zaman biz bu oyuncuyu başka bir kulübe satabilecek miyiz ? Yoksa oyuncuya "haliyle" düşük teklifler gelecek ve o da "Ben Galatasaray'da paramı alıyorum,sözleşmem de var" diyip paşalar gibi parasını alacak mı ? Tıpkı Riera,Baros olayında olduğu gibi.Baros başarılı sezonlar geçirdi.Ancak şuan parasını alıyor ve kendisine gelen teklifler de düşük.Ee o da haliyle Galatasaray'da kalmayı tercih ediyor.Zaten bahsettiğimiz oyuncular belli bir yaşa gelmiş oyuncular.Kariyer artık onlar için 2.planda bence.

Bu konu ile ilgili yönetim açısından detaylı düşüncem bunlar.Ancak ben de Melo'nun gelmesi taraftarıyım.Çünkü bu sezon bize çok şey kattı ve ayrılık için erken olacak diye düşünüyorum.Ancak yine de yönetimin attığı adımlar oturdukları yerden olmuyor.Kaç tane uzman mali anlamda inceliyor transferleri.Yani Melo gelmezse üzülürüm ancak yönetime de saygı duyarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorum yapmaktan çekinmeyiniz.Söylenmemiş her cümle,pozisyon varken çekilmemiş şut gibidir!